Sain tänään viimein laitettua, tämän vuoden kasvattelut itämään.
Eli näillä mennään:
C.Baccatum
- PI 260567 (Ensimmäinen itänyt 9.1.2012)
- Aji habanero (Ensimmäinen itänyt 19.1.2012)
- Lemon drop (Ensimmäinen itänyt 13.1.2012)
C.Annuum
- Fresno (Ensimmäinen itänyt 11.1.2012)
- Serrano (Ensimmäinen itänyt 9.1 2012)
- Goat's weed (Ensimmäinen itänyt 16.1.2012)
C.Chinense
- Fatalii (Ensimmäinen itänyt 23.1.2012)
- Naga morich (Ensimmäinen itänyt 13.1.2012)
- Habanero brown large (Ensimmäinen itänyt 11.1.2012)
- Pimenta Da Neyde (Ensimmäinen itänyt 9.1.2012)
Laitoin itämään kolme siementä per laji. Joukossa on pari omaa kestosuosikkia ja loput on uusia tuttavuuksia minulle.
torstai 5. tammikuuta 2012
keskiviikko 3. elokuuta 2011
lauantai 14. toukokuuta 2011
Pink Habanero
Aika nopea kasvuinen muutenkin, olen latvonut sen jo kolme kertaa, mutta taas on korkeus venähtänyt 120 senttimetriin.
Tätä olisi pitänyt laittaa enemmänkin kasvamaan, kun ei tuo makukaan lukemani mukaan ole huonoimmasta päästä.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)